Kernwaarden

 

Kernwaarden

Om de missie van Green Innovations en daarmee de doelstellingen van onze Partners te verwezenlijken hechten wij zeer aan een 4-tal kernwaarden:

1. Kwaliteit

Kwaliteit staat bij Green Innovations voorop, in alles wat we doen. Of het nu gaat om de innovatie zelf, het Go-To-Market-Plan of de wijze waarop we ons willen presenteren:Green Innovations doet geen concessie aan kwaliteit. Daarbij kijken we natuurlijk naar het geheel, naar alle eigenschappen en kenmerken van onze producten of diensten. Kwaliteit bepaalt namelijk in hoge mate de klanttevredenheid.

2. Onderscheidend vermogen

Wat Green Innovations doet is onderscheidend: De unieke Green Innovations aanpak, de wijze waarop we altijd de klant centraal stellen, de visie van Green Innovations en de Unique Selling Points van onze oplossingen.Bij het selecteren van de Cleantech oplossingen voor de Green Innovations portfolio is er dan ook altijd sprake van een oplossing met direct onderscheidend vermogen.

3. Leveren van toegevoegde waarde

Green Innovations is business accelerator. Voor onze Partners, de uitvinders en start-ups.Kwaliteit is de basis, onderscheidend vermogen noodzakelijk en uiteindelijk draait het om uit het leveren van toegevoegde waarde aan onze Partners en onze klanten. Voor onze Partners betekent dat onder andere meer omzet, een betere marge, vergroting afzetkanalen, verbetering van klanttevredenheid en feedback uit de markt omzetten in kansen.En voor onze klanten vertaalt de toegevoegde waarde zich in lagere kosten, meer comfort of bijvoorbeeld gebruik of levering van eigen opgewekte energie.

4. Ambitie

Alles begint klein. Een idee, een schets, een plan, een bedrijf. Maar door ambitieus te zijn vanaf het begin, door direct groot te denken bereikt Green Innovations meer. Dat geldt voor de omzet, de reikwijdte in afzetgebieden, de klanten.Wij hanteren in alle fases van het stappenplan ambitieuze doelstellingen zonder de realiteit uit het oog te verliezen.